.·´¯`·- COSSTA -·´¯`·.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

.·´¯`·- COSSTA -·´¯`·.

shabab gamed ta7n

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

نصايح لكل البنات وبس لولولوى

كاتب الموضوعرسالة
COSSTA
silver
silver
COSSTA

انثى
العمل/الترفيه : faculty of law
المزاج : cool awi awi

نصايح لكل البنات وبس لولولوى Empty
مُساهمةموضوع: نصايح لكل البنات وبس لولولوى   نصايح لكل البنات وبس لولولوى Icon_minitimeالأحد نوفمبر 18, 2007 7:19 pm

الي كل بنت مخطوبة وتكون اول خروجة ليها مع خطيبها طبعا هيتعبو من كتر الف والدوران وهيعزمها علي الغدا او العشا في مطعم اول حاجة تعمليهه خليكي تقيلة يقولك تكلي اية تقولي وانتي مضيقة لا مش قدرة اكول انا هموت من الشبع وانتي اكيد كصفير بطنك بتعو عو

اول حاجة الشوربة الشوربة بتتشرب بمعلقة مش بلسلطانية اوعي تفضحينا واعملي نفسك زهقانة من الشوربة وبوسي المعلقة بطرف فمك

تاني حاجة الرز الرز حولي تكلية رزاية رزاية ومتمليش المعلقة للاخر ولو وقع بعض الرز علي التربيزة اوعي تمدي ايدك عليهه وتحطيهم في بقق لا سبيه واعملي نفسك مش وخدة بالك

وبعدين ندخل علي السمك اوعي تفتكري انك قعدة في شادر السمك وتكلي بايدك وترمي الشوك علي طرف الطبق اوعي
السمك تكلية بلشوكة والسكينة ولو فية جنبري من الجمبو انا عارف عينك طلعة علية لا استني لا اوعي تمدي ايدك
بطرف الشوكة وخدي الجمبرياية وكلي منها حتة وسبيهه وانا عارف انك هتسبيهه ونتي قلبك بيتقطع وقولي لخطيبك

انا زهقانة من الجنبري كل يوم كل يوم

بس نصيحة من اللافضل اوعي تكلي سمك برة البيت انا عارفكم بتنسو نفسكو ادامة

وبعدين اعملي نفسك انك شبعتي وانا عارف انك ميتة من الجوع ولما تروحي هاتي بقي الفول والطعمية والبصل والطرشي وانسفي فيهم نسف

دي نصيحةمع تمنياتي بخطوبة سعيدة
نصايح لكل البنات وبس لولولوى 36_1_11نصايح لكل البنات وبس لولولوى 36_1_11(ربنا يستر :Smileنصايح لكل البنات وبس لولولوى 36_1_11نصايح لكل البنات وبس لولولوى 36_1_11
https://cossta.ahlamontada.com

نصايح لكل البنات وبس لولولوى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لكل البنات المسترجلة
» الرساله التى حيرت البنات
» شوفوا البنات ولولاد بيعملوا اية فى الفسحة
» البنات زي البحر بيحب الزياده .. الي بيخاف يطلع بره